برگزاری جلسه بررسی روند تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت میراث‌فرهنگی

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری جلسه روند تبدیل وضعیت ایثارگران در سطح ادارات کل استانی و ستادی این وزارتخانه خبر داد.

سیدامیر سیدمومنی مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اعلام این خبر گفت: به‌منظور پیگیری، گره‌گشایی و تحقق تبدیل وضعیت استخدامی اندک ایثارگران باقی‌مانده و جلوگیری از پیامدهای ناشی از عدم اجرای آرای شعبات دیوان عدالت اداری برای مدیران وزارتخانه، جلسه‌ای در روز گذشته با حضور عباس محدث معاون قضایی دیوان عدالت اداری در امور استخدامی و فرهنگی برگزار شد.

او افزود: من در این جلسه گزارشی جامع از روند تبدیل وضعیت ایثارگران در سطح ادارات کل استانی و ستادی وزارتخانه ارائه دادم، که تاکنون با اختصاص ۲۲ درصد از پست‌های بلاتصدی این وزارتخانه به همکاران ایثارگر انجام شده ست.

سید مومنی اضافه کرد: حل مسائل مورد ابتلای ایثارگران شاغل در  وزارتخانه در سطح کشور، افتخاری است که نصیب ما شده است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ادامه داد: تاکنون موفق شده‌ایم با تلاش درون‌سازمانی و همراهی دستگاه‌های حمایت‌گر بخش زیادی از موانع مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی این عزیزان را برطرف کنیم.

او افزود: صدور احکام استخدام رسمی سایر عزیزان برخوردار از این ظرفیت قانونی که تعداد اندکی را شامل می‌شود در دست پیگیری است که به زودی با همکاری و مساعدت‌های دست‌اندرکاران و مدیران سازمان اداری و استخدامی به سرانجام خواهدرسید.

عباس محدث معاون دیوان عدالت اداری  نیز در این نشست ضمن قدردانی از روند مطلوب تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران توسط متولیان وزارتخانه، در رابطه با رفع معاذیر موجود برای اجرای احکام اصداری از دیوان عدالت اداری، در حین برگزاری جلسه با برقراری ارتباط و انجام مکالمه تلفنی با معاون حقوقی سازمان اداری و استخدامی کشور، خواستار تداوم و تکمیل همکاری و مساعدت‌های لازم برای حسن اجرای این تکلیف قانونی برای شمار اندک ایثارگران که تنها در سطح دو اداره‌کل استانی باقی‌مانده‌اند، شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha