موافقت با کسب‌وکار گردشگری در فضای مجازی استان گلستان

رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری جلسه کمیسیون فنی کسب‌وکار گردشگری در فضای مجازی و موافقت با یک پرونده در این کمیسیون خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نوری روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: طی این جلسه یک پرونده کسب‌وکار گردشگری در فضای مجازی، به‌منظور فعالیت در قالب وب‌سایت مورد بررسی و موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت. این کسب‌وکار حوزه گردشگری پس از اخذ موافقت کمیسیون می‌تواند برای سیر مراحل اداری دریافت مجوز اقدام کند.

جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان یادآور شد: تاکنون دو مورد مجوز کسب‌وکار گردشگری در فضای مجازی توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان صادر شده است.

او در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی نسبت به صفحات فضای مجازی دارای مجوز از این اداره‌کل دارند خواست تا آن را به‌منظور رسیدگی از طریق شماره ۳۲۲۲۴۵۸۱-۰۱۷ یا به‌صورت حضوری و مکتوب به آدرس گرگان، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور(ع)، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha