برگزاری جلسه راهکارهای توسعه گردشگری شهرستان تالش گیلان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تالش از برگزاری جلسه راهکارهای توسعه گردشگری و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به گردشگران، در محل فرمانداری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، پردل امیری‌نژاد گفت: جلسه راهکارهای توسعه و رفع موانع حوزه گردشگری در روز سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲با موضوع توسعه گردشگری شهرستان تالش و نقش فعالان گردشگری، با حضور فرماندار تالش برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان تالش افزود: در این جلسه درباره اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات، برگزاری مراسم آیینی و ... در اماکن گردشگری با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جذب گردشگر بحث و تبادل نظر شد.

او اضافه کرد: توسعه صنعت گردشگری نقش بسزایی در اقتصاد منطقه دارد و تقویت این ظرفیت، نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه‌ریزان و همچنین مردم شهرستان است. 

امیری‌نژاد تصریح کرد: در همین راستا ضمن توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و همچنین معرفی محصولات صنایع‌دستی در راستای جذب گردشگر با اختصاص اعتبارات و تسهیلات شهرستان در این حوزه، می‌توان اشتغال پایدار در منطقه ایجاد کرد.

در پایان جلسه میز خدمتی در راستای حل مشکلات بهره‌برداران، با فرماندار تالش تشکیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha