برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری و اتاق بازرگانی استان مرکزی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری اولین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد، ورزش و هنر اتاق بازرگانی این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی امروز پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ گفت: این نشست در روز چهارشنبه بیستم دی ماه با حضور اعضای هیأت رئیسه، رئیس کمیسیون، معاون اجرایی و دبیر اتاق بازرگانی اراک و با مشارکت جمعی از فعالین و مدیران مجتمع‌های گردشگری و بومگردی استان، جامعه هتلداران استان، بنیاد اراک شناسی، موزه مردم شناسی، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت‌های حمل و نقل، انجمن راهنمایان گردشگری استان، انجمن علمی بازاریابی استان و نمایندگانی از جامعه علمی دانشگاهی استان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه گفت: در این نشست فعالان و متولیان امر در حوزه گردشگری در شاخه‌های تخصصی و در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری و احیای آن در کنار سایر صنایع استان بحث و تبادل نظر کردند.

فرخی افزود: در این نشست جهت حضور پررنگ و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری استان مرکزی در نمایشگاه تخصصی بین المللی گردشگری تهران در بهمن ماه سال جاری، تاکید شد.

او تاکید کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های استان و در بخش‌های مختلف استفاده شود. کمیته تخصصی با راهبری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اتاق بازرگانی استان تشکیل شود.

در پایان جلسه، با رأی حاضرین انتخابات هیأت رئیسه این کمیسیون برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102101205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha