ارتقای کمی و کیفی خدمات سرلوحه کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان قرار دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات را سرلوحه کار این اداره‌کل در استان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌‎عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز جمعه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در جریان سفر به شهرستان کامیاران و همراه استاندار کردستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در مسجد جامع شهر موچش و مسجد جامع روستای شیروانه از توابع این شهرستان حضور یافت و به درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردم این منطقه در حوزه‌های سه‌گانه رسیدگی کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: هدف از این اقدام دیدار چهره به چهره با مردم و سرعت‌بخشی در پاسخ‌گویی به مطالبات مردم و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات در سه حوزه تخصصی این مجموعه بود.

او اظهار کرد: مهم‌ترین درخواست‌های مطرح‌ شده توسط مخاطبان مربوط به دریافت تسهیلات صنایع‎‌دستی، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در مسیر روستای تاریخی پالنگان بود.

مهرزاد افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و همجواری این شهرستان با منظر فرهنگی هورامان/ اورامانات، بی‌تردید چنین ارتباطات مردمی می‌تواند نقش مهمی در حل مشکلات صنعتگران و توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102301286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha