روند ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در زنجان رضایت‌بخش است

مشاور و بازرس ویژه حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان اقدامات قابل توجهی در راستای بهسازی و مرمت سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان انجام داده و مجموع این اقدامات رضایت‌بخش است.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، عزت‌الله رشیدیان روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در سفر به استان زنجان و حضور در جلسه‌ای با مدیرکل و معاونین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: با توجه به نگاه ویژه مقام عالی وزارت به موضوع رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی استان و بررسی‌های انجام شده در این راستا، عملکرد این اداره‌کل و معاونت گردشگری در روند بهسازی و مرمت سرویس‌های بهداشتی محورهای مواصلاتی بسیار مناسب و رضایت‌بخش است.  

مشاور و بازرس ویژه حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: این استان با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی و طبیعی و موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان محور عمده گردشگری در شمال غرب کشور محسوب می‌شود. وجود آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی همانند غار زیبای کتله خور، دشت سهرین، ۵۵ نوع صنایع‌دستی همراه با آب و هوای معتدل کوهستانی موجب شده تا زنجان به لحاظ وجود پتانسیل‌های گردشگری، موقعیتی خاص در کشور داشته باشد.  

او بیان کرد: بایستی کیفیت سرویس‌های بهداشتی با جدیت و نظارت هرچه بیشتر ارتقا یابد. ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مراکز تفریحی و توریستی، پارک‌ها، امامزاده‌ها، اماکن تاریخی، مجتمع‌های بین راهی و… در سطح استان باید به خوبی انجام شود.  

روند ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در زنجان رضایت‌بخش است


سید سعید صفوی در این جلسه گفت: طبق دستورالعمل وزارت میراث‌فرهنگی، سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و مسافران در سطح استان یکی از اولویت‌های این اداره‌کل است که برای این منظور هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. کاستی‌هایی که در بخش‌هایی از خدمات‌رسانی به گردشگران خصوصاً سرویس‌های بهداشتی در چند ماهه گذشته وجود داشت اکنون رفع شده و استان در وضعیت خوبی قرار دارد.  
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: بازرسی‌های دوره‌ای از محورهای جاده‌ای استان آغاز شده است و محورهای دیگر استان نیز براساس برنامه زمانبندی بازدید خواهد شد. تعداد ۱۴۴ مورد سرویس بهداشتی در استان کدگذاری و هزار مورد برچسب ارایه پیشنهادات و انتقادات (۰۹۶۲۹) در سرویس‌های بهداشتی استان نصب شده و مبالغ زیادی طبق دستور وزارت در موضوع ساماندهی سرویس بهداشتی هزینه شده است.  
صفوی گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در راستای وظایف خدماتی خود، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، نظارت بر سرویس‌های بهداشتی را افزایش داده و تمامی ادارات و ارگان‌ها را مکلف به همکاری و همراهی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102301290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha