تعامل سازنده معاونت صنایع دستی با هنرمندان و اتحادیه بلور و چینی 

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع دستی از برگزاری نشست با هنرمندان و اتحادیه بلور و چینی خبر داد و آن را نقطه آغاز همکاری و تعامل سه جانبه میان هنرمندان، دولت و اتحادیه دانست.

فرزاد اوجانی در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا گفت: در نشستی که هفته گذشته با اتحادیه بلور،‌ چینی، کریستال و لوستر به منظور تحول در نحوه توزیع در حوزه صنایع دستی داشتیم بر ارتباط بین صنعتگران و هنرمندان در حوزه چینی،‌ بلور و کریستال و همچنین هماهنگی و همکاری این هنرمندان با اتحادیه ها و صنوف مرتبط تأکید شد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع دستی تصریح کرد: مقرر شده است که اطلاعات مربوط به تولیدکنندگان به همراه نام استان به اتحادیه های مرتبط ارائه شود تا بتوانند از ظرفیت های دوجانبه برخوردار شوند.

او با بیان این که نشست با حضور هنرمندان در راستای هم افزایی و متمرکز کردن همکاری ها و تعاملات سازنده برگزار شده است، اظهار کرد: اتحادیه ها و صنوف می‌توانند در راستای وظایف خود برای بهبود کیفیت و بالابردن سطح کیفی مجموعه واحدها، در کنار تعیین تدابیری برای مقابله با تخلفات و همچنین انجام وظیفه اطلاع‌رسانی درباره اتفاقات حوزه‌های مرتبط با حرفه مورد نظر یاری‌رسان هنرمندان و بخش دولتی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102301303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha