اختتامیه دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج در هرمزگان برگزار شد

آیین اختتامیه دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج استان هرمزگان با حضور سرهنگ اکبری جانشین ستاد تخصصی اقشار سپاه امام سجاد (ع)، قاسمی مسئول بسیج هنرمندان استان،  ساناز رمجی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و جمعی از هنرمندان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ساناز رمجی در روز شنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در این مراسم با اشاره به اینکه ۲۶  اثر و هنرمند در دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج داوری شرکت کردند افزود:  که با بررسی کارشناسان هیئت داوری، ۷ اثر طبق شاخص‌ها و معیارهای داوری برگزیده شدند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: آثار برگزیده در رشته‌های  حصیربافی، صنایع دریایی، ساخت زیورآلات، دوخت های سنتی، سفال و سرامیک، فراورده‌های پوست و چرم، لباس‌های محلی و سنتی و نساجی سنتی بوده که برای جشنواره سراسری بسیج صنایع‌دستی به تهران ارسال می‌شوند. 

او اظهار کرد: از آثار برگزیده و شرکت‌کننده در جشنواره نمایشگاهی به مدت ۴ روز در معبد هندوهای بندرعباس برگزار شد.

رمجی تأکید کرد: جشنواره صنایع‌دستی بسیج فرصت مناسبی برای دیده شدن هنر هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان در سطح ملی است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مرحله استانی و شرکت‌کنندگان در جشنواره تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102301343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha