انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی با شهرداری جاجرم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با شهرداری شهرستان جاجرم خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شهرداری جاجرم در خصوص سامان‌دهی، تعمیر، تجهیز و به‌روزرسانی تأسیسات و امکان گردشگری این منعقد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران افزود: با توجه به تأکید وزیر میراث‌فرهنگی نسبت به ساماندهی، تعمیر، تجهیز و به‌روزرسانی سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح کشور، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و مسافران در این شهرستان نیز یکی از اولویت‌های این اداره کل بوده که برای این منظور با همکاری شهرداری شهر نسبت به این امر مهم اقدام خواهد شد.

او تصریح کرد: با تشدید فعالیت‌های ساخت‌وساز و نظارت بر بحث سرویس‌های بهداشتی در ۲ معاونت سرمایه‌گذاری و گردشگری در اداره‌کل نتایج خوبی در این زمینه به‌دست‌آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha