تشدید نظارت بر ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری شهرستان شیروان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان گفت: در آستانه نوروز ۱۴۰۳ باهدف خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران و مردم نظارت بر تأسیسات گردشگری این شهرستان تشدید می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی؛ حمید رازقی با بیان این مطلب اظهار کرد: گروه‌های نظارتی به‌صورت گشت‌های مشترک از همه تأسیسات گردشگری اعم از واحدهای پذیرایی بین‌راهی، اقامتی و... در سطح شهرستان بازدید می‌کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان افزود: نظافت سرویس‌های بهداشتی، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه‌ها، کنترل قیمت‌ها از جمله مواردی است که در این نظارت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رازقی ادامه داد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان باهدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و فراهم‌کردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

او گفت: در ایام نوروز با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، توجه ویژه به مساجد و نمازخانه‌ها و ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha