پروژه‌های در حال ساخت منطقه نمونه لالیم میاندرود گره‌گشایی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از گره‌گشایی پروژه مجتمع تفریحی و گردشگری منطقه لالیم در شهرستان میاندرود خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ در سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندرود در حاشیه بازدید از پروژه‌های گردشگری منطقه نمونه گردشگری لالیم میاندرود اظهار کرد: توسعه گردشگری شرق مازندران از اولویت‌های ادلره‌کل است و یکی از تاسیسات قابل توجه گردشگری که می‌تواند در جذب گردشگر به شرق استان موثر باشد در منطقه لالیم در حال ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به یک پروژه ۱۳.۵هکتاری شامل هتل ۵ ستاره و ویلاهای اقامتی امکانات تفریحی سرگرمی در این منطقه افزود: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ ۲۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

او همچنین در ادامه از پیشرفت ۳۰ درصدی این پروژه‌ها یاد کرد و گفت: تاسیسات گردشگری از جمله پروژه‌های اولویت‌دار در گردشگری به شمار می‌آیند.

ایزدی با بیان این مطلب که ارائه خدمات گردشگری استاندارد و قابل قبول نیازمند وجود تاسیسات گردشگری به‌روز با تنوع و سطح خدمات مختلف است؛ خاطرنشان کرد: چندین پروژه در سراسر استان در حال ساخت است که با افتتاح آنها شاهد ارتقای سطح خدمات خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگروه تسهیل و موانع در پایان این روز کاری در فرمانداری میاندرود خبر داد و افزود: در این کارگروه مشکلات و موانع پروژه‌های منطقه نمونه لالیم گره‌گشایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha