همگرایی و تکریم همکار، نقش مهمی در ارتقای فعالیت‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی دارد

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور همگرایی و تکریم همکاران نقش مهمی در ارتقای فعالیت‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عصر روز گذشته ۲۴ دی‌ماه، نشست مشترک نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان با حضور سردار سرتیپ حسن مهری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور و حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور با ایراد سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در بین همکارانش در اصفهان گفت: بی‌تردید استان اصفهان با بیش ۲۲ هزار اثر تاریخی از ظرفیت مهمی به‌منظور توسعه برمبنای میراث‌فرهنگی، گردشگری و همچنین صنایع‌دستی برخوردار است.

مهری ادامه داد: در دنیای امروز کشورهای پیشرفته برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در حوزه‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری دارند به‌نحوی‌که در حوزه ثبت جهانی، برنامه‌ریزی در زمینهٔ توسعه گردشگری دارند و این در حالی است که استان اصفهان با ۱۷ اثر ثبت جهانی رتبه اول ثبت جهانی کشور را به خود اختصاص داده است.

او افزود: معتقدیم یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در سطح کشور و به‌ویژه در اصفهان نیاز به توجه ویژه دارد، لذا همگرایی و تکریم همکار می‌تواند نقش مهمی در ارتقای فعالیت‌های یگان حفاظت داشته باشد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور تصریح کرد: توجه ویژه اداره‌کل به نیازهای همکاران یگان و همگرایی سایر بخش‌ها با یگان برای حفاظت از میراث‌فرهنگی می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای کمی و کیفی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در استان پهناور اصفهان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102501474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha