در مورد سرقت از موزه هنرهای تزئینی ایران به نتایج خوبی رسیدیم

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه بازدید از موزه هنرهای تزئینی ایران در اصفهان از دست‌یابی به نتایج و سرنخ‌های جدید و مؤثر در مورد سرقت از این موزه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۲۵ دی‌ماه و در دومین روز از حضور سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور در اصفهان، با حضور معاون هماهنگی انتظامی استان، جمعی از فرماندهان انتظامی استان، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و جمعی از مدیران این اداره‌کل از محل موزه هنرهای تزئینی ایران بازدید شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور در حاشیه این بازدید که با همراهی فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان نیز همراه بود، گفت: تلاش‌های قابل‌توجهی از سوی دستگاه‌های انتظامی استان به‌ویژه پلیس آگاهی درزمینهٔ شناسایی عاملان سرقت از موزه هنرهای تزئینی ایران در اصفهان صورت گرفته که جای قدردانی و تشکر ویژه دارد.

او ادامه داد: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده و شواهد موجود، اطلاعات و سرنخ‌های خوبی به‌دست‌آمده که امید می‌رود هر چه زودتر عاملان این سرقت دستگیر و به دست قانون سپرده شوند و اشیاء مسروقه نیز به موزه بازگردانده شود.

سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور روز گذشته و در ادامه سفر خود به اصفهان با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی استان از ساختمان جدید اداره‌کل نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha