مذاکره برای برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری در هرات افغانستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری خراسان رضوی از مذاکره برای برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری در هرات افغانستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر گفت: در پی سفر هیئت بلند پایه گردشگری و میراث فرهنگی هرات افغانستان به استان در زمینه چگونگی برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری جلسه‌ای برگزار و تبادل نظر شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: در این دیدار که به همت مجید خالق‌نیا رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات برگزار شد، شرکت‌ها و موسسات آموزش گردشگری نیز حضور داشتند و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کردند.

هم‌چنین علی اکبر احمدزاده رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری خراسان رضوی نیز گفت: افغانستان یکی از بازارهای هدف گردشگری استان است که برگزاری تورهای گردشگری پیشنهاد شد.

او تصریح کرد: با توجه به این‌که هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی در این جلسه حضور داشتند، در مورد برگزاری تورهای مشترک استان خراسان رضوی و استان هرات به تبادل نظر پرداختند.

همچنین محمد سعید ولی‌زاده رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی بر تسهیل سفر اتباع افغانستانی به مشهد و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه سید جعفر زراعتی رئیس انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری استان خراسان رضوی در خصوص اعزام استادان و هیئت علمی به هرات برای آموزش بخش خصوصی هتلداری و گردشگری هرات اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha