اقامت نزدیک به ۳ میلیون مسافر و گردشگر در گرگان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان مرکز استان گلستان از اقامت دو میلیون و ۹۷۶ هزار نفر در شهرستان گرگان در سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رضا غیاثی‌زاده امروز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرگان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده و تلاش کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر گرگان از ابتدای امسال تاکنون اقامت ۲ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۷۲ نفر در شهرستان گرگان به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان افزود: از این تعداد ۳۴۷ هزار و ۷۸۸ اقامت در هتل، ۵۹۴ هزار اقامت در هتل‌آپارتمان‌ها، ۲۶ هزار و ۸۱۰ اقامت در مهمان‌پذیرها، ۱۷۸ هزار ۵۴۱ اقامت در خانه مسافرها، ۵۶۱ هزار و ۴۵۱ اقامت در پارک‌های طبیعت‌گردی، ۲۴۶ هزار و ۱۴۱ اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی، ۱۱۱ هزار و ۲۹۹ اقامت در مناطق نمونه گردشگری و مابقی مربوط به اقامت در اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع‌های گردشگری، بوم‌گردی‌ها، مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و... شهرستان بوده است.

او همچنین از ثبت آمار بیش از ۱۴ میلیون بازدید از جاذبه‌های شهرستان خبر داده و خاطرنشان کرد: تعداد ۱۴ میلیون و ۱۱۲ هزار بازدید از جاذبه‌های شهرستان گرگان انجام شده که مربوط به بازدید مسافران و گردشگران از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی و جاذبه‌های دست‌ساز در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha