افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و ماندگاری مسافر، اولویت ستاد خدمات سفر سمنان است

استاندار سمنان گفت: افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و ماندگاری مسافران و زائران از مهم‌ترین اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ماه رجب، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ گفت: با عنایت به ماه رجب و سفر هم‌وطنان برای زیارت امام رضا (ع)، لازم است برای اسکان زائران ایرانی و عراقی برنامه‌ریزی شود.

استاندار سمنان با تشکر از مدیرکل و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در طی دو سال گذشته اقدامات خوبی برای کاهش تصادفات در استان سمنان انجام‌شده است و نیاز است از تجربیات گذشته استفاده شود.

سید محمدرضا هاشمی گفت: در ایام نوروز لازم است تا در جاده‌های فرعی و روستایی، دهیاری‌ها برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای نقش‌آفرینی کنند.

او گفت: در ایام باقی‌مانده به شروع مسافرت‌های ایام نوروز، نظارت‌ها و بازرسی‌ها به‌طور مداوم ادامه یابد تا خدماتی شایسته به زائران ارائه شود.

استاندار سمنان فرصت حضور استان سمنان را در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در بهمن سال ۱۴۰۲ را فرصتی ارزشمند دانست و افزود: فرمانداران و شهرداران برای حضور پرشکوه استان سمنان در این نمایشگاه بین‌المللی برنامه‌ریزی کنند تا با معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان سمنان، زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha