هیئت راهبردی پایگاه میراث ملی کاخ مروارید تشکیل شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از تشکیل هیئت راهبردی پایگاه میراث ملی کاخ مروارید مهرشهر به عنوان عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در تمام موضوعات این پایگاه خبر داد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی با اشاره به این موضوع گفت: با توجه به ابلاغ اساسنامه جدید همه پایگاه‌های میراث ملی باید دارای هیئت راهبردی باشند، بنابراین هیئت راهبردی کاخ مروارید با ابلاغ احکام اعضای تشکیل و آغاز به کار کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز تشکیل هیئت راهبردی پایگاه ملی کاخ مروارید را اقدامی مهم برای سامان‌دهی به شرایط این مکان عنوان کرد و افزود: اولین جلسه هیئت با طرح موضوعاتی از جمله بازنگری عرصه و حریم کاخ مروارید تشکیل شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی به عنوان رئیس هیئت راهبردی کاخ مروارید، مدیر پایگاه میراث ملی کاخ مروارید به عنوان دبیر، سه فرد متخصص و مطلع از موضوعات پایگاه که سال‌هاست از اعضای شورای فنی استان هستند، به عنوان اعضای حقیقی، معاون میراث فرهنگی، شهردار کرج و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز به عنوان اعضای حقوقی هیئت راهبردی پایگاه میراث ملی کاخ مروارید معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha