طرح نظارت بر تأسیسات گردشگری علی‌آبادکتول ویژه نوروز ۱۴۰۳ آغاز شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول در استان گلستان گفت: در راستای ستاد اجرایی خدمات سفر و آمادگی کامل تأسیسات گردشگری علی‌آبادکتول و خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و گردشگران ویژه نوروز ۱۴۰۳ طرح بازدید از تأسیسات گردشگری اعم از هتل‌ها، واحدهای اقامتی و مهمان‌پذیرها آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، ناصر احمدی با اعلام این خبر گفت: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری، امکانات و تجهیزات رفاهی و فراهم کردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران به‌صورت مستمر موردبررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، بیان کرد: تمامی مراکز اقامتی شهرستان با کسب مجوز و رعایت شئون و حرمت این ماه مبارک می‌توانند برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران فعالیت داشته باشند.

او ابراز امیدواری کرد با آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، شرایطی مهیا شود تا در ایام نوروز شاهد رضایتمندی و افزایش مدت ماندگاری مسافران در علی‌آبادکتول باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha