بازدید فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه از غرفه هنرجویان نیروهای مسلح

معاون صنایع‌دستی استان لرستان با اعلام این خبرگفت: فرمانده جدید قرارگاه مرکزی از مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از غرفه هنرجویان رشته های صنایع‌دستی در قرارگاه لرستان بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان؛ عباس حمزه ای گفت: سردار محمدجواد زاده کمند با حضور در قرارگاه مهارت آموزی هنرجویان صنایع‌دستی لرستان، از نزدیک با وضعیت آموزش و مهارت آموزی آنان آشنا شد.

معاون صنایع‌دستی استان لرستان افزود: در این بازدید؛ سردار زاده کمند ضمن تقدیر از زحمات مدرسان رشته های صنایع‌دستی به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در قرارگاه لرستان، به بررسی وضعیت موجود آموزش مهارت رشته های صنایع‌دستی قرارگاه لرستان، پرداخت.

او گفت: آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده فی مابین قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی جهت مهارت‌آموزی این قشر و با هدف ایجاد اشتغال در حوزه صنایع‌دستی منعقد شده با اجرای این تفاهم‌نامه در استان در گام نخست دو رشته فیروزه کوبی و هنرهای چوبی شامل مسبک چوب و پیکر تراشی به این کارکنان آموزش داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102801719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha