پایش عملکرد ادارات کل استانی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

عملکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در امور ایثارگران با حضور نمایندگان دفتر امور ایثارگران و معلولین وزارت متبوع پایش شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، عصر روز گذشته چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ در نشست اصغر بنایی و سیدمهدی موسوی نمایندگان دفتر امور ایثارگران و معلولین وزیر متبوع با اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل استان عملکرد اداره‌کل متبوع در این حوزه پایش شد.

نماینده دفتر امور ایثارگران وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نشست گفت: تلاش و نگاه ما رسیدگی به امور اداری و رفاهی خانواده‌های شاهد، ایثارگر و معلول ادارات کل استانی بوده و امیدواریم برابر ضوابط موجود در این حوزه تصمیم گیری شود.

او ادامه داد: بدون تردید تلاش‌هایی در این راستا انجام گرفته که قابل تقدیر است و باید به بهتر شدن موضوع با همکاری و تعامل بیشتر کمک کنیم.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در ادامه این نشست بیان کرد: حضور همکارانی از خانواده شهدا و هم‌چنین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اداره‌کل، بدون تردید با برکت بوده و ما هر چه داریم از جانفشانی و از خودگذشتگی این بزرگواران است.

او در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با تکیه بر ضوابط قانونی زمینه را برای ارتقای سطح اداری و رفاهی پرسنل ایثارگر و معلول اداره‌کل فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102801745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha