اردوهای نیم‌روزه قم‌گردی ویژه بانوان برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: نمایندگان مسجد یا محلات می‌توانند برای برگزاری اردوهای نیم‌روزه ویژه بانوان با موضوع‌های زیارتی، تربیتی و قم‌گردی به واحد گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مراجعه کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، نرجس نیازمند، پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم که در مسجد قبا در منطقه سه قم برگزار شد، درباره دغدغه یکی از شهروندان برای اردوهای زیارتی و درون‌شهری ویژه بانوان افزود: چنین اردویی در شهر قم وجود دارد و در صورتی‌که مسجد یا محله‌ای این تقاضا را داشته باشد، می‌تواند به ‌صورت اردوهای نیم‌روزه، به واحد گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مراجعه کنند.

رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: در شورای ششم برای نخستین بار کمیسیون امور بانوان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد که محورهای فعالیت آن نیز گسترده است.

او با بیان این که این کمیسیون در اردیبهشت‌ماه امسال تشکیل‌ شده است و پیش از آن به شکل کمیته به فعالیت می‌پرداخت، گفت: محورهای تمرکز ما بر آسیب‌های اجتماعی خانواده، ورزش و نشاط زنان و جوانی جمعیت و مشاغل خانگی است.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ در بلوار شهید صدوقی (زنبیل‌آباد)، میدان مفید، خیابان بهشت، روبروی بوستان جنت قرار دارد. نشانی اینترنتی https://fv-qom.ir ، کانال آن در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/qom_fv و تلفن تماس آن ۳۲۹۲۸۰۰۸ با پیش‌شماره ۰۲۵ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102901773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha