تقدیر مدیرکل میراث‌فرهنگی قم از مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، از تلاش‌های مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در حوزه بافت تاریخی و بازآفرینی شهری تقدیر و سپاسگزاری کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ در مراسمی از تلاش‌های علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر درخصوص اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام ‌شده در حوزه بافت تاریخی و بازآفرینی شهری تقدیر کرد.

در لوح تقدیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم آمده است:

«میراث‌بانان ایران‌زمین مفتخر هستند تا حافظان و معرفی‌کنندگان فرهنگ و تمدن گذشتگان برای مردمان امروز و نسل‌های آینده در این سرزمین پر گوهر باشند. در این راه، کسانی که کمر به خدمت فرهنگ بسته‌اند وظایف خطیری را در تدبیر کارها، گشایش نیازها و موفقیت در برنامه‌ها به دوش می‌کشند.

اینجانب بر خود فرض می‌داند تا از همکاری، تلاش و کوشش جناب‌عالی در حفظ میراث‌فرهنگی شهر کهن‌سال کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و احیا و مرمت محور تاریخی بازار کهنه شهر قم، کمال تقدیر و تشکر را داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستار باشم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha