معرفی برگزیدگان سیزدهمین دوسالانه طراحی قم

سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و برگزیدگان این دوره مورد تجلیل قرار گرفتند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، دبیر سیزدهمین دوسالانه طراحی استان در این آیین گفت: در این دوره ۳۳۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مرحله نخست داوری از بین آثار ارسال شده ۹۱ اثر از ۶۶ هنرمند به بخش رقابتی وارد شدند.

وحید سلیمانی ادامه داد: در مرحله دوم داوری آثار علاوه بر معیارهای فنی، اجرا و ترکیب‌بندی؛ هیأت داوران در این دوسالانه توجه ویژه بر رویکردهای محتوایی و فرهنگ‌های ایرانی و اسلامی هم داشته‌اند.

رییس انجمن هنرهای تجسمی استان قم گفت: در نهایت هیأت داوران پنج اثر را بدون رتبه‌بندی میان آن‌ها، به عنوان آثار برگزیده به این جشنواره انتخاب کردند که حسین باوی، امیرمهدی گل‌محمدی، علی فیاضی، مصطفی احمدی و زهره خلیفه‌قلی برگزیدگان سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم هستند.

او افزود: در این دوره برای تشویق و حمایت از هنرمندان جوان استان، ۶ اثر نیز به عنوان اثر تقدیری از هنرمندان جوان‌تر برگزیده شده‌اند که محمدجواد صالحی، پارسا رحیمی‌تنها، صبا صادق، محمدحسین فرجی مسیحا ایمانی و هانا سروش تقدیرشدگان این دوره از جشنواره شناخته شدند.

سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم به همت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن هنرهای تجسمی استان به دبیری وحید سلیمانی برگزار ‌شد و نمایشگاه آثار به صورت همزمان در نگارخانه فرهنگ و گالری سرو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

این مراسم شامگاه پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ در نگارخانه فرهنگ شهر قم به نشانی خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر)، نبش کوچه ۱۲، پلاک ۱۰۰ با حضور جمعی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102901778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha