معرفی ظرفیت‌های گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی استان زنجان در نمایشگاه گردشگری تهران 

نشست هماهنگی حضور استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و اجرای هرچه بهتر این رویدادها با حضور شهرداری‌های شهرستان‌های مختلف استان، اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری و صنایع‌دستی استان در زنجان برگزار شد. 

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، نشست هماهنگی حضور استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران عصر روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی، نمایندگانی از اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، مدیرکل و معاونین اداره کل برگزار شد. 

حسین محمدی در این جلسه گفت: در راستای معرفی شاخص‌ها و فضاهای گردشگری می‌توان از مشارکت طلبی شهرداری شهرستان‌های مختلف و شرکت‌های بازرگانی مختلف در راستای غرفه داری در این نمایشگاه استفاده کرد. برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران می‌توانیم از حضور اسپانسرها بهره ببریم و در صورتیکه بخواهیم استان در موضوعات گردشگری رشد داشته باشد نباید در این فضا صرفه جویی کرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی افزود: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، رویداد بزرگی است که باید از اثرات مثبت آن بهره‌مند شد. 

سید سعید صفوی گفت: حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصتی طلایی برای معرفی هرچه بهتر و باشکوه‌تر ظرفیت‌ها و جاذبه‎‌های گردشگری استان است و نمایشگاه گردشگری فرصت ارزشمندی برای آشنایی فعالان و متخصصان حوزه گردشگری کشور است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: در این نمایشگاه اقلام تبلیغاتی به زبان‌های مختلف در بین گردشگران توزیع خواهد شد و جاذبه‌های گردشگری استان برای بازدیدکنندگان به صورت تصاویر و فیلم‌های تهیه شده از مناطق دیدنی در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. 

او گفت: توزیع بسته‌های سرمایه‌گذاری در بین آژانس‌ها و متقاضیانی که تمایل برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و مراکز اقامتی بوم‌گردی زنجان دارند در این نمایشگاه انجام خواهد شد 

داود آبیان گفت: فعالان مختلف حوزه گردشگری اعم از تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری با برنامه‌ریزی جامع و با حضور در این نمایشگاه، تبلیغات مربوط به معرفی توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی انجام دهند. حضور نمایندگانی از کشورهای همسایه در این دوره از نمایشگاه قطعی است و زنجان در حوزه گردشگری مذهبی می‌تواند نقش پررنگی را ایفا کند. 

معاون گردشگری استان زنجان افزود: حضور در این نمایشگاه وقت مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در حوزه‌های مختلف است. برگزاری جلسات هم‌اندیشی جامعه تورگردانان ایران و دفاتر خدمات مسافرتی که تورهای داخلی و خارجی را برگزار کنند از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402103001789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha