ظرفیت‌های شهرستان گناوه برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران به کار گرفته شود

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: ظرفیت‌های شهرستان گناوه برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران به کار گرفته شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، مسلم سلیمانی روز گذشته شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گناوه گفت: به منظور مدیریت در خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران، باید از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان از جمله روستاهای هم‌جوار استفاده شود.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: مسئولین کمیته‌های چهارده‌گانه در خدمت رسانی تلاش مضاعف داشته و با توزیع مناسب جمعیت نسبت به ازدحام گردشگران در یک نقطه جلوگیری کنند.

او ادامه داد: مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر باید به نحو مطلوب تا حصول نتیجه و بدون سهل‌انگاری مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شود.

در ادامه حمزه بهاگیر رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه گفت: فعالان سفره‌خانه‌های سنتی و خانه‌های مبله باید نسبت به اخذ مجوز لازم اقدام کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گناوه در پایان خاطرنشان کرد: بندر گناوه یکی از شهرهای گردشگر پذیر جنوب کشور است و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان در نوروز پیش‌ رو باید برنامه‌ها با این دو مناسبت تنظیم و تدارک دیده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha