تشریح طرح‌های توسعه‌ای گردشگری استان در برنامه رادیویی «سلام بوشهر»

رئیس اداره سرمایه‌گذاری، بازاریابی و توسعه گردشگری استان بوشهر گفت: طرح‌های توسعه‌ای گردشگری استان در برنامه رادیویی «سلام بوشهر» تشریح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، نجمه پورمقدم امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ در این‌باره گفت: در گفتگویی زنده که با برنامه رادیویی سلام بوشهر داشتیم برنامه‌های توسعه‌ای و طرح‌های گردشگری استان تشریح شد.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری، بازاریابی و توسعه گردشگری استان بوشهر افزود: توسعه اقتصاد روستایی بر پایه گردشگری دریایی بوده و اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های ما برای رسیدن روستاییان به اشتغال پایدار است.

او ادامه داد: توسعه اشتغال پایدار در روستاها، بر اساس توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای هدف انجام می‌شود که در نهایت به ایجاد اشتغال می‌انجامد.

پورمقدم در پایان بیان کرد: همچنین پنج روستای جدید در کمیته بررسی روستاهای هدف در بنیاد مسکن معرفی شده که مراحل ارزیابی آنها برای تخصیص اعتبار به منظور انجام طرح مطالعاتی و امکان سنجی در حال انجام است و تلاش ما انتخاب یک روستای ملی و معرفی آن روستا برای ثبت در فهرست جهانی یونسکو است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha