احیا و بهره‌برداری از ۳ بنای تاریخی در گلستان به مزایده گذاشته شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از انتشار فراخوان مزایده عمومی واگذاری حق بهره‌برداری از سه بنای تاریخی این استان توسط صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری با اعلام این خبر گفت: در تازه‌ترین دور مزایدات صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور بنای تاریخی کاخ خوش ییلاق شهرستان آزادشهر با کاربری فرهنگی و پذیرایی، خانه تاریخی میرشهیدی شهرستان گرگان با کاربری فرهنگی،هنری و خانه خلاق صنایع‌دستی و فرش و خانه تاریخی فاطمی شهرستان گرگان با کاربری فرهنگی و پذیرایی باهدف مرمت، احیا و بهره‌برداری مدت معین به مزایده گذاشته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان بیان کرد: باهدف شفافیت و عدالت محور بودن فرآیند تشریفات تمامی مزایدات و مناقصات صندوق توسعه و احیا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس  www.setadiran.ir  برگزار می‌شود که نحوه دریافت امضای الکترونیکی و آموزش‌های لازم برای علاقه‌مندان شرکت در مزایدات و مناقصات بناهای تاریخی و فرهنگی در این سامانه یا مرکز تماس ۰۲۱۱۴۵۶ اطلاع‌رسانی شده است.

او افزود: آخرین‌مهلت برای دریافت سند مزایده در سامانه ستاد الکترونیک دولت ساعت ۱۹ روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ اعلام‌ شده و بعد از این مهلت متقاضی نمی‌تواند اسناد و مدارک خود را برای مزایده ارسال کند.

ساوری اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی زمینه نگهداری بهینه، مرمت و احیای این بناهای تاریخی فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha