نشست تبیینی با فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی از برگزاری نشست تبیینی با فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی با فرماندار شهرستان میامی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدصادق رضویان گفت: در راستای لبیک به تأکید رهبر معظم انقلاب به‌منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، نشست تبیینی فرماندار شهرستان میامی با تأسیسات و فعالان گردشگری، میراث فرهنگی و هنرمندان صنایع‌دستی روز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی افزود: اطلاع‌رسانی خدمات، تبیین دستاوردها، ضرورت‌های انتخابات و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهم موارد مطرح‌شده در نشست تبیینی با فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی است.

سید محمدصادق رضویان گفت: در این جلسه فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در انتخابات و استقبال از دعوت جامعه هدف خود در این فریضه ملی، در خصوص چگونگی افزایش مشارکت در انتخابات و موارد موجود در خصوص شرکت تعاونی صنایع‌دستی هنر ماندگار میامی، هم‌فکری و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110200100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha