نخستین جلسه‌ خدمات سفرهای نوروزی شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان برگزار شد 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فنوج در سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین جلسه خدمات سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، نخستین جلسه‌ ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فنوج روز سه شنبه سوم بهمن ماه در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد خدمات برگزار شد. 

یوسف رئیسی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فنوج در این جلسه گفت: در این جلسه وظایف و تکالیف هر دستگاه مشخص و توسط فرماندار به آنها ابلاغ و مقرر شد تا هر یک از دستگاه‌های اجرایی به صورت روزانه گزارش عملکرد خود را به این اداره ارسال کنند تا پس از جمع‌بندی به اداره کل نیز منتقل شود.  

او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسه افزایش هماهنگی بیشتر و بهتر دستگاه‌های عضو ستاد به منظور بهره‌برداری از همه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان است، ادامه داد: مقرر شد تا شهرداری نسبت به جانمایی سفره هفت‌سین در مرکز شهر و گرتوپ‌های محل کوهستان پارک و نصب بنرهای خوش آمدگویی به مهمانان نوروزی اقدام کند.  

به گفته رئیسی، مقرر شد تا نیروهای اداره حمل ونقل جاده‌ای نیز در دو نقطه مهم و پرتردد مستقر شوند تا در صورت نیاز نسبت به خدمات‌رسانی اقدام کنند. همچنین مصوب شد تا تیم‌های اورژانس در دو نقطه فنوج و کتیج و هلال احمر هم در سه نقطه مرکز شهر، فلکه منابع‌طبیعی شهر کتیج و دهستان مسکوتان مستقر شوند.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فنوج تصریح کرد: دهیاران روستاهای هدف گردشگری نیز مکلف شدند تا نسبت به زیباسازی روستاهای سیاهکان، مگون، زبرینگ و آب انبار وگیران اقدام کنند. نیروهای نظامی و انتظامی هم با افزایش تیم‌های گشت سیار و ثابت خود در تامین امنیت گردشگران همچون گذشته فعالیت خواهند داشت. 

او تاکید کرد: اداره آموزش و پرورش و هلال احمر نیز نسبت به خدمات‌رسانی به مسافران در مدارس تعیین شده اقدام خواهند کرد تا به لحاظ محل اسکان و اقامت مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha