اصلاح ساختار سازمانی صندوق توسعه و احیا پس از وقفه‌ای چندین ساله

جلسه بررسی ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی صندوق توسعه و احیا پس از وقفه‌ای چندین‌ساله امروز سه شنبه سوم بهمن ماه با حضور مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث فرهنگی در عمارت مسعودیه برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، نشست بررسی ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی صندوق توسعه و احیا، امروز سه شنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، با حضور شهاب طلایی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره صندوق توسعه و احیا، سید امیر سیدمومنی، مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران و کارشناسان صندوق توسعه و احیا در عمارت مسعودیه برگزار شد. 

ساختار سازمانی تشکیلات تفصیلی صندوق توسعه و احیا برای نخستین بار از زمان تشکیل صندوق توسعه و احیا در سال ۱۴۰۲ و متناسب با ماموریت‌ها، اهداف و وظایف کارکنان طراحی و تبیین شد. 

در این جلسه ساختار طراحی شده پس از بررسی و تایید اداره کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارتخانه متبوع، برای طی فرآیند تایید و تصویب در سازمان اداری و استخدامی، به این سازمان ارسال خواهد شد.

صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی یکی از زیر مجموعه‌های وزارت میراث فرهنگی است که در سال ۱۳۸۴ به صورت هیئت امنایی تاسیس شده است و عموما در زمینه مرمت و احیای بناهای تاریخی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha