برگزاری نمایشگاه تخصصی چرم به‌مناسبت گرامی داشت ولادت حضرت علی (ع) در گرگان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی محصولات چرمی و کارگاه آموزشی به‌مناسبت گرامی داشت ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز مرد در گرگان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، نمایشگاه تخصصی چرم با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان و با حضور هنرمندان فعال رشته چرم برگزار و تا پایان رو پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در گرگان، بلوار جانبازان، نبش جانباز سی‌ام، خیابان صنایع‌دستی دامه دارد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان در حاشیه این نمایشگاه گفت: یکی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه آموزشی رشته چرم و آموزش کامل این رشته طی یک جلسه است که فرصت بسیار مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

حاجی‌ابراهیمی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، آشنایی بیشتر با رشته‌های صنایع‌دستی، معرفی، آموزش، توسعه و ترویج رشته‌های اشتغال‌زا و بومی استان است.

او تصریح کرد: این نمایشگاه تخصصی آغازگر نمایشگاه‌های تخصصی خواهد بود که توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان برگزار می‌شود. از این‌ پس ماهانه ۲ نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی با حضور هنرمندان فعال شهرستان در این مکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha