مسائل مجموعه‌های آب درمانی‌های اردبیل بررسی شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب درمانی‌های استان اردبیل با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و اعضای جامعه آب درمانی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر روز سه شنبه سوم بهمن ماه 1402 با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و اعضای جامعه آب درمانی‌های استان، مسائل این حوزه بررسی شد.

حسن محمدی ادیب در این جلسه گفت: برگزاری دوره‌ای و فصلی جلسات با اعضای تشکل‌های مختلف حوزه گردشگری از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی است تا در این جلسات مسائل و مشکلات هر حوزه را به صورت حضوری بررسی شود و برنامه‌ریزی‌های لازم را با مشارکت اعضا انجام دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: در این جلسه مشکلاتی مانند بهای گاز مجموعه‌های آب درمانی، مشکل صدور پروانه فعالیت و زیرساخت‌های لازم برای این مجموعه‌ها مطرح شد که این مسائل از طریق نهادهای مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شوند.

او افزود: همچنین با توجه به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران در ماه جاری که استان اردبیل با تاکید بر ظرفیت آب‌های درمانی و گردشگری سلامت در این نمایشگاه حضور خواهد داشت از جامعه آب درمانی‌های استان دعوت شد با تمام توان در نمایشگاه حضور پیدا کرده و به معرفی ظرفیت‌های موجود بپردازند.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به لزوم ارتقای خدمات در مجموعه‌های آب درمانی، ادامه داد: به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر از مجموعه‌های آب درمانی و تاثیر آن در رونق گردشگری استان لازم است که این واحدها با ارتقای خدمات و رعایت مواردی مثل نرخ اعلامی برای فروش بلیت و راه اندازی سایت فروش بلیت آنلاین گام‌های دیگری در برندسازی آب‌های درمانی استان بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha