قرارگیری سه گروه در پایش بافت تاریخی برای برگزاری جشنواره درون محله‌ای اردکان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان از قرارگیری سه گروه در پایش بافت تاریخی برای برگزاری جشنواره درون محله‌ای با عنوان گردشگری شبانه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مصطفی سپهری اردکانی روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه با اعلام این خبر گفت: روز گذشته طی نشستی با حضور حسین سبزواری فرماندار اردکان، روسای ادارات و جمعی از مسئولان شهرستان اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردکان ویژه نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان در این نشست، گزارشی از برگزاری بیش از ۲۰ جشنواره متعدد طی سال جاری اعم از نوک قنار، رژه هیجان‌انگیز، مد و لباس، پسته، انار، زردک، خرما و... ارائه کرد.

سپهری در ادامه با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و قرارگیری سه گروه در پایش بافت تاریخی برای برگزاری جشنواره درون محله‌ای با عنوان گردشگری شبانه خبر داد.

آماده‌سازی و راه‌اندازی سرویس بهداشتی، بازپیرایی پارک‌های درون محله‌ای، بازی‌های بومی محلی، استقرار ایستگاه‌هایی به منظور ارائه خدمات به مسافران از عمده مباحثی بود که در این نشست بحث و گفت و گو شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha