بررسی شرایط نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اردبیل در آستانه سفرهای نوروزی

کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان اردبیل با تشکیل جلسه، شرایط این واحدهای خدماتی را در استان بررسی کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ جلسه کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مسئولان سایر نهادهای اجرایی مرتبط در محل اداره کل میراث‌فرهنگی برگزار شد.

حسن محمدی ادیب در این جلسه گفت: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی نزدیک می‌شویم ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی و داخل شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: طی ماه‌های گذشته امر ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان آغاز شده و در این فرآیند شرایط سرویس‌های موجود برآورد شده است که ساماندهی آنها با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط ممکن خواهد بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: امر نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در ایام پایانی سال باید در اولویت کمیته قرار گیرد چرا که عدم نظارت و نبود متولی یکی از مشکلات اصلی در مسیر ساماندهی این واحدها است.

الله شکر عبدی ادامه داد: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نامطلوب استان به ویژه در جاده‌های مواصلاتی استان شناسایی شده‌اند که لیست این واحدها در جلسه تشریح شد تا دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110800478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha