فعالان صنایع‌دستی البرز از بیمه صندوق اجتماعی برخوردار می‌شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به وجود حدود ۵هزار فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در البرز گفت: امسال هدف‌گذاری برای آگاه‌سازی و عضویت فعالان صنایع‌دستی در صندوق بیمه اجتماعی و استفاده از مزایای آن است.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، نشست رحیم خاکی مدیر کل میراث‌فرهنگی با فؤاد محمدی سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر البرز برای تبادل نظر پیرامون بهره‌مندی مشمولین حوزه صنایع دستی از خدمات و مزایای صندوق، روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی فعالان صنایع‌دستی نسبت به مزایای صندوق بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: حضور نماینده صندوق در گردهمایی‌ها و نشست‌های اداره کل میراث‌فرهنگی با هنرمندان صنایع‌دستی و مشمولین بیمه صندوق برای معرفی خدمات می‌تواند نقش موثری در آشنایی و عضویت فعالان داشته باشد.

خاکی افزود: همچنین در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی که به صورت فصلی توسط این اداره کل برگزار می‌شود، یک غرفه برای ارائه خدمات به جامعه هدف در اختیار صندوق قرار می‌گیرد تا به تبلیغ هر چه بیشتر فعالیت‌ها برای جذب مشمولان صندوق بیمه اجتماعی پرداخته شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha