گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در مسیر پیشرفت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فراهم شدن زمینه تکمیل زیرساخت‌ها با بهره‌برداری از ۵۰ طرح مهم گردشگری، این صنعت در استان در مسیر پیشرفت قرارگرفته است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دست کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز هشتم بهمن‌ماه در گفت‌وگوی خبری با شبکه استانی دنا، اظهار کرد: ۵۰ طرح فعال و نیمه‌فعال گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است، با حمایت دولت همه این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی باهدف بهره‌برداری کامل به بانک معرفی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت کاری این طرح‌ها رابین ۲۰ تا ۸۰ درصد عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

طالبی‌پور بیان کرد: با حمایت دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، گردشگری امروز به دومین ظرفیت اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد تبدیل‌ شده است.

او با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد، افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و رونق اشتغال‌زایی برای مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha