لزوم آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان تبریز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز از برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تبریز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تبریز و اعضای ستاد خدمات سفر خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، سید رامین اسبقی روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ضمن تأکید بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر در ایام نوروز گفت: در این جلسه بر اهتمام شهرداری‌ها در برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی تأکید شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز ادامه داد: با توجه به مقارنت ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، شایسته است که آماده‌سازی شهر و آراستگی معابر با المان‌های خلاقانه و جدید صورت گیرد.

او افزود: در راستای رضایت گردشگران ورودی به استان آذربایجان‌شرقی آماده‌سازی نمازخانه‌ها در مراکز عمده تجاری، نظارت بر رستوران‌های بین‌راهی و تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی از مهم‌ترین مسائل بررسی شده این جلسه بودند. که مقرر شد اعضای ستاد ضمن تحقیق و تفحص در خصوص اقدامات لازم برای ایجاد برنامه‌های متنوع نوروزی نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha