افزایش ساعت بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان در دهه فجر  

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از افزایش ساعت بازدید موزه‌های استان در دهه‌ فجر خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان مجتبی‌سعادتیان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام‌ دهه‌ فجر انقلاب‌ اسلامی و به منظور پاسداشت این ایام، زمان بازدید از تمامی موزه‌های استان افزایش پیدا کرد تا شهروندان و مسافران بتوانند بهره بیشتری از این موزه‌ها ببرند و با فرهنگ و سنن و آداب مردم استان بیشتر از گذشته آشنا شوند.  

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: به همین منظور از ۱۲ بهمن تا پایان این دهه تمامی موزه‌های استان با افزایش ساعت از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به منظور بازدید علاقه‌مندان دایر است.  

او ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در این ایام برنامه‌ریزی شده مربوط به بازدید دانش‌آموزان ایرانشهر از پروژه مرمت بیت تاریخی رهبرمعظم انقلاب در زمان تبعید به این شهرستان و موزه قرآن و عترت است که هم اکنون در حال مرمت کامل است.  

به گفته سعادتیان، برگزاری نشست دوستداران و اصحاب‌رسانه با مدیران شهرستان چابهار و پایگاه سواحل مکران، شب شعر انقلاب اسلامی و تور بازدید اصحاب‌رسانه در موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق از جمله دیگر برنامه هایی است که در این دهه در استان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111100690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha