تشکیل میز خدمات ویژه برای سرمایه‌گذاران اقامتگاه‌های بوم‌گردی اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تشکیل میز خدمات ویژه برای سرمایه‌گذاران اقامتگاه‌های بوم‌گردی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ گفت: با توجه به شعار سال سازمان جهانی گردشگری با عنوان گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز و اهمیت جایگاه بومگردی در توسعه سرمایه‌گذاری سبز، حفظ محیط زیست و اشاعه آیین و فرهنگ بومی، اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل میز ویژه خدمات برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه بومگردی‌ها تشکیل داده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از زیرساخت‌های مهم در حوزه گردشگری هستند و پس از راه‌اندازی میز خدمات ویژه کلیه امور صدور موافقت اصولی توسط این میز انجام می‌شود.

او تاکید کرد: در همین راستا و طی دو هفته اخیر که این میز خدمات راه‌اندازی شده است برای ۱۵ واحد بوم‌گردی موافقت اصولی صادر شده است و سایر متقاضیان نیز می‌توانند توسط این میز خدمات درخواست خود را پیگیری کنند.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: روند صدور موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی توسط این میز خدمات ویژه به منظور حمایت از این بخش مهم در صنعت گردشگری همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111200746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha