ویژه برنامه دهه فجر در تربت خانه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه 

مسئول بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه‌های مختلفی در پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه برگزار خواهد شد.  

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، محمود محمدلو با اعلام این گفت: این اداره کل امسال نقش پررنگ‌تری را در برگزاری گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خواهد داشت و برنامه‌های متنوعی را برای مردم و گردشگران روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در تربت خانه این بنای تاریخی اجرا خواهد شد.  

مسئول بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: در اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر تمرکز خاصی بر برنامه‌های فرهنگی است که این برنامه‌ها شامل تجدید میثاق با شهدا، بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی، اهتزار پرچم جمهوری اسلامی بر فراز گنبدسلطانیه، سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی استان، نمایشگاه عکس، آذین‌بندی و غیره است.  

او یادآور شد: استقلال امروز کشور، مرهون خون هزاران شهید و مقاومت ملت بیدار ایران است و باید برای حفظ این میراث عظیم، از دهه فجر به‌عنوان فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha