مهم‌ترین درخواست‌ها در هرمزگان احداث اقامتگاه‌های جدید بومگردی و تفریحی است

نماینده تام‌الاختیار وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مهم‌ترین درخواست‌ها در هرمزگان احداث اقامتگاه‌های جدید بومگردی و تفریحی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، میثم آسو پا روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با بیان این مطلب گفت: در سه روزی که در استان هرمزگان در اداره‌کل میراث‌فرهنگی مستقر بودیم با حضور مردم توانستیم موضوعات مختلف در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را موردبررسی قرار دهیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه مهم‌ترین چالش‌های ما در استان موضوعات گردشگری و میراثی بود، افزود: مهم‌ترین آن در حوزه گردشگری و احداث اقامتگاه‌های جدید بومگردی و مراکز تفریحی است.

او ادامه داد: به‌واسطه توجه ویژه رئیس جمهور و مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی نسبت به این مسئله، اعتبارات مناسبی برای استان هرمزگان در نظر گرفته‌شده است.

آسوپا اظهار کرد: باهمت سرمایه‌گذاران و مردم استان هرمزگان شاهد این خو اهیم بود که علاوه بر مناطق آزاد، بخش‌های دیگری از استان هم رشد و رونق ویژه‌ای در حوزه گردشگری داشته باشد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی افزود: موضوعات چالشی حوزه میراث در استان، بافت و حریم بوده که با مشورت همکاران در ستاد توانستیم راهکارهای مناسبی برای این منظور پیدا کنیم که در ایام آتی در جلسات مختلف با حضور مسئولین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انشا الله این موضوعات هم مرتفع خواهد شد.

او با بیان اینکه جلسات حل مسئله یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های این سفر بود، ادامه داد: سرکشی و بازدید از پروژه‌های گردشگری که دچار چالش‌هایی با وزارت نیرو، راه و شهرسازی و مجموعه‌های دیگر مثل جهاد کشاورزی داشتند، انجام شد.

آسوپا تأکید کرد: امیدواریم این بازدیدها و رسیدگی‌ها اثربخشی کافی را داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha