اعطای وام یک میلیارد تومانی به شرکت‌کنندگان نمایشگاه محصولات ایرانی در عمان

به شرکت‌های دانش‌بنیانی که در نمایشگاه محصولات ایرانی در کشور عمان شرکت می‌کنند، مبلغ یک میلیارد تومان وام کم‌بهره، از سوی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان اعطا می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، ناصرالدین اسلامی فرد رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در کشور عمان گفت: مردم عمان علاقه وافری به ایرانیان و محصولات ایرانی دارند و با توجه به حسن همجواری و سهولت صادرات، با مشارکت اتاق بازرگانی ایران و عمان، این رویداد مهم، از دوم اسفندماه سال جاری، به مدت ده روز در محل نمایشگاه بین‌المللی عمان واقع در شهر مسقط برگزار می‌شود و شرکت‌های صنایع‌دستی، صنایع غذایی و تولیدی می‌توانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

عضو اتاق بازرگانی ایران، زمان برگزاری این نمایشگاه را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: همزمانی این رویداد با ایام خرید مردم عمان به مناسبت ماه رمضان، همزمانی با نمایشگاه کتاب عمان و حضور تجار  از کشورهای عضو GCC از جمله مزایای مهم این نمایشگاه است.

رئیس برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در عمان افزود: شرکت‌های دانش بنیان عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، جهت شرکت در  این نمایشگاه می‌توانند از یک میلیارد تومان تسهیلات اعطایی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان بهره‌مند شوند.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان برای درخواست این تسهیلات‌، با اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در تهران به شماره ۴۰۸۸۶۵۱۶ و ۴۰۸۸۶۹۱۷ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha