کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی گلستان در حوزه فروش و صادرات برگزار شد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی (شاغلان) در حوزه فروش و ارتباط با بازارهای جهانی در گرگان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم حاجی‌ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت بازار سنجی، تولید بازار محور، فروش و ارتباط با بازار جهانی کشورهایی چون ترکیه، روسیه، چین، امارات و...برای فعالان حوزه صنایع‌دستی برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، بسیج هنرمندان استان و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران استان و با حضور جمعی از مسئولان، کارشناسان و فعالان صنایع‌دستی حوزه مرکز و غرب استان برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه برای شاغلان و فعالان صنایع‌دستی استان، رفع موانع تولید و ارتباط با بازار هدف در عرصه ملی و بین‌المللی، تولید محصولات صنایع‌دستی بازارمحور بود.

حاجی‌ابراهیمی گفت: این کارگاه با حضور اساتید کشوری در حوزه بازار و صادرات استاد شوندی و استاد خانعلی مدیریت و برگزار شد.

او یادآور شد: در حاشیه این کارگاه آموزشی با توجه به اطلاع‌رسانی صورت‌گرفته هنرمندان محصولات خود را همراه داشته و اساتید به ارزیابی آثار با نگاه صادرات پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha