سازمان‌های مردم‌نهاد بازوی توانمند اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی هستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی سازمان‌های مردم‌نهاد را بازوی توانمند اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در نشست با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا رفیعی مسئول سازمان‌های مردم نهاد استان به بررسی مسائل مرتبط با سمن‌های وابسته به اداره‌کل و نحوه تعامل با سایر مجموعه سازمان‌های مردم نهاد استان پرداختند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ضمن اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد، بیان کرد: انجمن‌های مردم‌نهاد، باعث جلب مشارکت مردم در جهت شناسایی، معرفی و احیای آثار تاریخی و میراث معنوی و فرهنگ‌سازی برای مسئولیت‌پذیری در حوزه میراث‌فرهنگی می‌شوند.

شاه‌وردی تاکید کرد: اداره‌کل به دنبال نقش‌آفرینی بیشتر و حرفه‌ای‌تر تشکل‌ها و سمن‌ها در عرصه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است تا بتواند از پتانسیل‌های عظیم مردمی در این زمینه بهره‌مند شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی مسئول سازمان‌های مردم نهاد استان نیز در این دیدار به بررسی سمن‌ها وابسته به حوزه‌های سه‌گانه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تشریح سایر سمن‌های استان پرداخت.

او از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خواست: بررسی و مساعدت لازم در خصوص در نظر گرفتن مکانی، برای استقرار سازمان‌های مردم نهاد استان انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha