بازدید بازرسان از روند سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بناهای تاریخی دامغان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از بازدید بازرسان ویژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از روند سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بناهای تاریخی دامغان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مجتبی اکبرپور گفت: با عنایت به برودت هوا و افزایش بارش برف و باران، از سرویس‌های بهداشتی موزه تاریخ شهر، مجموعه امامزاده جعفر و محمد(ع)، مسجد تاریخانه، مسجد جامع، تپه حصار و مجموعه چشمه‌علی دامغان باهدف تسریع در روند ساماندهی آن‌ها توسط بازرسان ویژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات‌رسانی به گردشگران، خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت گردشگران و مسافران است.

مجتبی اکبرپور به نگاه ویژه مقام عالی وزارت به موضوع رسیدگی و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها اشاره کرد و گفت: ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی از الزامات زیرساخت‌های گردشگری است.

او افزود: پیگیری ایجاد سرویس‌های بهداشتی در مسیر مقاصد و مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف شهرستان دامغان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha