افتتاح ۳ طرح گردشگری در قزوین با حجم سرمایه‌گذاری ۵۷۰ میلیاردریال

به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر سفره‌خانه سنتی نقش جهان، واحد پذیرایی ایوان و یک طرح در حوزه گردشگری کشاورزی در محور قزوین - الموت با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مسئولین شهری و استانی افتتاح شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین علیرضا خزائلی بعدازظهر یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه این مراسم با ارائه توضیحاتی در خصوص این پروژه‌ها گفت: سفره‌خانه سنتی نقش‎‌جهان واقع در کیلومتر سه محور قزوین - الموت در زمینی با زیربنای ۳۰۰ مترمربع احداث و برای ایجاد این واحد و طرح گردشگری کشاورزی واقع در این مجموعه ۴۰۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که با بهره‌برداری از آن برای ۱۵ نفر شغل ایجاد شده‌است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اشاره به بهره‌برداری از طرح گردشگری کشاورزی واقع در مجموعه نقش جهان افزود: این پروژه شامل گلخانه و استخرهای پرورش آبزیان است که با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیاردریال به بهره‌برداری رسید.   

او در ادامه خاطرنشان کرد: واحد پذیرایی ایوان واحد در کیلومتر ۷ محور قزوین- الموت پروژه دیگری بود که امروز افتتاح شد و فعالیت خود را در حوزه گردشگری استان آغاز کرد.

خزائلی اظهار کرد: این واحد پذیرایی که در زمینی با زیربنای ۶۰۰ مترمربع احداث شده با حجم سرمایه‌گذاری ۱۷۰میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha