بهره‌برداری از یک بوم‌گردی در بافق هم‌زمان با دهه فجر

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از آغاز به کار یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در روستای صادق آباد بافق، هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، محمد میرشمسی با اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه و هم‌زمان با دهه فجر، بوم‌گردی ساربان در روستای صادق آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: این اقامتگاه بوم‌گردی دارای ۶ اتاق و ۳۰ تخت است که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در راستای گسترش منطقه گردشگری و جذب توریست توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی تکمیل و تجهیز شده است.

میرشمسی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی بوم‌گردی ساربان زمینه اشتغال برای چهار نفر فراهم‌ شده است، ادامه داد: توسعه کارآفرینی، اشتغال روستایی و همچنین رونق گردشگری و استفاده گردشگران از فضای بکر روستای صادق‌آباد مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این بوم‌گردی بوده است.

روستای صادق‌آباد یکی از روستاهای شهرستان بافق است که تپه‌های شن روان این روستا به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی بافق، در ۱۸ کیلومتری این شهرستان واقع‌ شده است. این منطقه بکر طبیعی با چشم‌انداز زیبا و کم‌نظیر هرساله میزبان گردشگران است.

بهره‌برداری از یک بوم‌گردی در بافق هم‌زمان با دهه فجر


 

بهره‌برداری از یک بوم‌گردی در بافق هم‌زمان با دهه فجر

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha