بیش از ۲۰ پروژه فعال گردشگری در شهرستان طبس در دست اقدام است

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۰ پروژه فعال گردشگری در شهرستان طبس در حال احداث، تعمیر و یا بهسازی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل‌از رروابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در بازدید از طرح‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در حال اجرای شهرستان طبس، از نزدیک در جریان مشکلات و روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی  بیان کرد: بیش از ۲۰ پروژه فعال در حال احداث، تعمیر و یا بهسازی در سطح شهرستان در حال انجام است که اکثراً اقامتگاه‌های بوم‌گردی با اولویت مناطق گردشگری که فاقد امکانات کافی هستند، می باشد.

شاه‌وردی کیفیت پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان طبس را خوب توصیف کرد و گفت: برای پرداخت تسهیلات مشکل خاصی نداریم و قطعا از طرح‌های خوب که دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی باشند حمایت خواهیم کرد.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان طبس در زمینه گردشگری، اجرای طرح‌ها و افزایش تاسیسات گردشگری از نیازهای شهرستان است خصوصاً در مناطقی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

محمد عرب رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس در این بازدیدها گزارشی از وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های آینده شهرستان ارائه داد و گفت: مهم‌ترین درخواست سرمایه‌گذاران و در واقع نیاز طرح‌های گردشگری شهرستان، پرداخت تسهیلات و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است.

 عرب ادامه داد: در سال آینده حداقل ۵ طرح و پروژه جدید در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه تعدادی از واحدها در حال تعمیر، بهسازی و یا توسعه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha