افتتاح ۱۱ پروژه گردشگری فارس با سرمایه‌گذاری پیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: این اداره‌کل آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان را دارد و از تمامی سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این زمینه دعوت می‌کند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی درخصوص برنامه‌های دهه فجر گفت: بی‌تردید با افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شاهد اشتغال‌زایی گسترده‌ای در فارس خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام ۱۱ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری پیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

ثابت اقلیدی افتتاح هتل، اقامتگاه سنتی، هتل آپارتمان، اقامتگاه سنتی و محیط پارک طبیعی را از جمله برنامه‌ها در این ایام برشمرد.

او ادامه داد: بر این اساس، ۲ هتل در شیراز، یک هتل آپارتمان در مرودشت، ۵ اقامتگاه سنتی در شیراز، ۲ اقامتگاه بوم گردی در شهرستان داراب و یک پارک طبیعی در نیریز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۱۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha