نمایشگاه صنایع‌دستی در لردگان گشایش یافت

فرماندار لردگان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مرکز این شهرستان گشایش یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، منصور کریم‌زاده روز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در آئین گشایش اسلامی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی لردگان تأکید کرد: این نمایشگاه با حضور تعهدادی از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این شهرستان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لردگان برپا شد.

فرماندار لردگان افزود: کشف و شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری هر شهرستان یکی از رسالت‌های مهم  دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی به‌شمار می‌رود.

کریم‌زاده تصریح کرد: در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولیت برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مرکز این شهرستان را بر عهده گرفت.

او یادآور شد: در این نمایشگاه انواع صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تولیدی هنرمندان شهرستان لردگان شامل گلیم‌بافی، سبدبافی، فیروزه‌کوبی، لباس‌های محلی و تابلوهای قلم‌زنی روی مس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کریم‌زاده اضافه کرد: علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی لردگان می‌توانند تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لردگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111901214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha